Deze website maakt gebruik van cookies zodat we je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals je herkennen wanneer je terugkeert naar onze website en ons team helpen om te begrijpen welke delen van de website je het meest interessant en nuttig vindt.
ArchiSupport 2.0
Een merk rebranden is geen kwestie van even een logo maken en et voilà. Voor ArchiSupport 𝟮.𝟬 gingen we afgelopen jaar terug naar de basis. Stap voor stap het DNA van de bouwadviseurs in kaart brengen en weer opbouwen. Met de hernieuwde merkidentiteit als basis ontwikkelden wij archisupport.nl. Helemaal van nu, maar met respect voor ruim 25 jaar aan ervaring 👌🏻
Klantnaam
ArchiSupport
Disciplines
Brandguide, huisstijl, positionering, webdesign, webdevelopment
Van een olifant een beeldmerk maken
Olifanten zijn oppermachtig, wijs en krachtig. Deze koning van de jungle is niet afhankelijk van anderen en weet altijd de weg. Deskundig, betrouwbaar, betrokken en onafhankelijk. Nét als ArchiSupport.
Daarom kreeg de olifant een prominente rol in de nieuwe huisstijl. Het beeldmerk is opgebouwd uit cirkels en bogen. Voor samenhang in het geheel, maar ook omdat bogen beschouwd worden als één van de sterkste vormen in de bouw. Als knipoog naar het werkveld en de betrouwbaarheid van ArchiSupport.
Kleuren maken het merk
Drie basiskleuren vormen het fundament onder het merk ArchiSupport: Oppergrijs, Fundamenteel groen en Vriendelijk blauw. Deze kleuren worden toegepast als achtergrondkleur of als tekstkleur. En vormen een stabiele factor op of onder de frisse accentkleuren. Knallend oranje, Fris geel en Net geen wit brengen leven in het merk en trekken functioneel de aandacht.
Typische tekst en taal
ArchiSupport praat in eigentijdse en duidelijke taal. Actief en persoonlijk, maar altijd professioneel. ArchiSupport ként zijn gesprekspartner, heeft kennis van zaken en jarenlange ervaring. Daardoor wordt het mogelijk om waar nodig mee te bewegen én dichtbij de eigen identiteit te blijven. Makkelijker gezegd: jargon is geen probleem, zolang de ander dezelfde taal spreekt. Het lettertype – Cy Text – versterkt de typische tone-of-voice van ArchiSupport. De uitstraling is tegelijkertijd solide, betrouwbaar, vriendelijk en toegankelijk.
Wanneer vorm en functionaliteit samenkomen
De merkrichtlijnen zijn toegepast in de nieuw ontwikkelde website. In kleurgebruik en stijl. In de toon van de webteksten. En in de uitstraling van de nieuw geschoten fotografie en dronevideo. Via onze vaste werkwijze werkten we toe naar website die in alles ArchiSupport ademt, maar vooral volledig functioneel is opgezet. Merkbeleving gecombineerd met optimale gebruikerservaring.