Deze website maakt gebruik van cookies zodat we je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals je herkennen wanneer je terugkeert naar onze website en ons team helpen om te begrijpen welke delen van de website je het meest interessant en nuttig vindt.
Sligro, ZiN Inspiratielab
Je staat er misschien niet bij stil als je uit eten gaat. Maar achter elk restaurant, elk bord en elk ingrediënt schuilt een bijzonder verhaal. Wat wij voor Sligro vertellen. Waarmee we hun tienduizenden klanten helpen om slimmer te ondernemen. Voor meer omzet, minder kosten en vooral de ultieme horecabeleving.
Klantnaam
Sligro
Disciplines
Blogs, webtekst, whitepapers
Van topchef tot hobbykok
Welkom in de wereld van Sligro. Of eigenlijk moeten we zeggen: Sligro Food Group. Want we hebben het over veel meer dan de grootste groothandel van ons land. Sligro is er voor de absolute toprestaurants. Voor eetcafés. Voor de snackbar op de hoek. Maar ook voor de hobbychefs onder ondernemers. En met ZiN Inspiratielab is Sligro ook een inspiratie- en opleidingspartner. Hoe Sligro zich toch weet te specialiseren? Door elke doelgroep op maat te bedienen, mede dankzij onze teksten.
Wij spreken de taal, en die, en die ook.
Niets zo afwisselend als de wereld van ‘food’. Voor Sligro schakelen we al jaren tussen verschillende doelgroepen en kanalen. Online en offline. Een whitepaper over energie besparen volschrijven om leads te genereren, hobbychefs inspireren met een kerstinspiratiemagazine of campagnewebteksten schrijven op basis van een zoekwoordenonderzoek. Wat het doel en het publiek ook is. Wij schakelen mee. Met content die volledig is afgestemd op een specifieke doelgroep. Een topchef heeft nu eenmaal andere behoeften en een ander kennisniveau dan een hobbychef.
Grondig veldwerk
Hoe we zorgen dat die content ook echt relevant is? Daarvoor hebben we wekelijks contact met experts van Sligro, spreken we elke week foodprofessionals en graven we online naar nieuwe trends. Het helpt dat we zelf ook niet te beroerd zijn op veldwerk te verrichten 😉 Zo weten we welke vraag we in een interview met een horecaondernemer moeten stellen, en welke niet. Dat is de basis. Pas als we doorgaan op het waarom en hoe een ondernemer zijn kaart heeft veranderd, begint een verhaal te leven voor collega-ondernemers.
Het hogere doel
Kortom, geen tekstje om het tekstje. Maar doelgericht schrijven; of dat nu is om leads of websitebezoek te genereren. Ons verhaal heeft altijd dé insteek, toon en vorm om optimaal resultaat te boeken.