Sligro

De #1 foodpartner van Nederland

Je staat er misschien niet bij stil als je uit eten gaat. Maar achter elk restaurant, achter elk bord, achter elk ingrediënt schuilt een bijzonder verhaal. Wat wij voor Sligro vertellen.

Services

Copywriting

 

Release

2015

Cijfers

  • 10 kanalen
  • 24 folders per jaar
  • 50+ blogs en interviews

 

Contactpersoon

Sjoerd 

case sligro

Genoeg te vertellen

Welkom in de wereld van Sligro. Of eigenlijk moeten we zeggen: Sligro Food Group. Want we hebben het over veel meer dan de grootste groothandel van ons land. Sligro is er voor de absolute toprestaurants, maar ook voor eetcafés, voor snackbars en zelfs voor bedrijven. En Sligro heeft ook nog eens een hypermodern trainings- en inspiratiecentrum voor de horeca. Genoeg te vertellen. En wij als tekstpartner dus ook.

Blijven schakelen

Voor Sligro schakelen we al jaren tussen de verschillende doelgroepen en kanalen. Online en offline. Voor Foodbrigade interviewen we een talentvolle chef over zijn drijfveren. Of schrijven we een blog met marketinglessen. De dag erop denken we weer hard na over een campagne omtrent truffels. Maar ook de productteksten voor de nieuwste horecafolder komen hier vandaan. Niets zo afwisselend als de wereld van ‘food’.

Wij kennen de branche

En niet alleen omdat we allemaal dol zijn op lekker eten en drinken. Met sommige klanten heb je een unieke klik. Zo’n eentje waarbij je aan één woord of één inspirerend beeld al genoeg hebt om 500 woorden te schrijven. Wij houden van Sligro. En zij gelukkig ook van ons. Zeggen ze zelf: ‘Code Blauw is goed op de hoogte van de trends in onze branche en daarmee een fijne partner om mee te schakelen. Afspraken komen ze altijd binnen de deadlines na. Dat werkt heel prettig’, vindt Julia Bos, content marketeer bij Sligro.

Random cases