Marktleider in stalen deuren

Het is een bekend verhaal: een bedrijf starten in je eigen garage en dat uitbouwen tot een succesvolle organisatie. Thuis in Staal is daar een mooi voorbeeld van. Het bedrijf begon ooit dus heel klein - net als onze samenwerking -, maar levert inmiddels stalen deuren door de hele Benelux. Zie je een stalen deur, dan is de kans groot dat deze uit Barneveld komt. Als marketingpartner hebben we van het begin samen 'gesleuteld' aan een juiste strategie. We durven daarom wel te zeggen dat we een belangrijke rol hebben gehad in de ontwikkeling van Thuis in Staal. En daar zijn we trots op.

You name it, we dit it

Wie groots wil worden, moet groots handelen. Thuis in Staal is landelijk zichtbaar door de inzet van een crossmediale marketingstrategie. Kost even tijd. Zo moet je vooraf heel goed duidelijk hebben wat je op welk kanaal gaat vertellen. Maar als dit eenmaal staat en de kaders duidelijk zijn, dan levert een crossmediale productie en publicatie op de lange termijn grote voordelen op.

Thuis in staal is naast Google, Facebook, Instagram, Pinterest en Marktplaats, ook dagelijks zichtbaar via fotografie, video, landelijke magazines, landelijke televisie, beurzen, winkels, billboards, sponsorkleding, autobelettering, partners en referenties.

code blauw ipad thuis in staal 1
VAN WEBSITE
social media barneveld code blauw thuis in staal
TOT SOCIAL MEDIA
magazine barneveld thuis in staal magazine
TOT MAGAZINES

Een schitterende toekomst

Vrijdagmiddag, 16:00 uur. De telefoon gaat. Eigenaar Aartjan aan de lijn. Of we alsjeblieft de website uit de lucht willen halen, want ze kunnen de hoeveelheid aanvragen niet aan. Het is een situatie die in de afgelopen jaren regelmatig is voorgekomen. Inmiddels heeft het bedrijf gelukkig een eigen salesafdeling en is het offertetraject bijna volledig geautomatiseerd. Maar de vraag blijft nog elke dag toenemen. Inmiddels spreken we over een ambachtelijke revolutie, en niet meer over een hype.

Tomassen is een prachtig Barnevelds bedrijf met (inter)nationale klanten en heeft, als je het ons vraagt, nog lang zijn plafond niet bereikt.

logo tomassen thuis in staal code blauw