Een uit de hand gelopen hobby

Iedereen vindt het wel eens leuk in de spotlights te staan. Uitblinken omdat je het net iets anders doet dan de rest. Opvallen doen Sander en Rick met hun mannenblog Dudes & Dont's zeker. Want zelfs nog in 2018 zijn bloggende mannen een beetje als vrouwenvoetbal. Leuk dat het er is, maar serieus neemt niemand het eigenlijk. Tenzij je verrekte goed bent.

20.000 bezoekers per maand

Eerlijk is eerlijk. Toen Sander en Rick in 2014 met Dudes & Dont's begonnen, hadden ze nooit verwacht dat maandelijks 20.000 lezers hun zouden gaan volgen. Dat grote merken als Warsteiner, Albert Heijn en Fonq een samenwerking wilden starten. Als marketeers hebben Sander en Rick er veel ervaring mee opgedaan. Zo weten we inmiddels precies wat er nodig is om online te scoren. Welke berichten aanslaan - en hoe je virals creëert. Wat de meest populaire onderwerpen zijn en daar je eigen draai aan geven. Het zijn tools en tricks die we ook voor onze klanten bij Code Blauw nog dagelijks inzetten.

VAN ONLINE
TOT OFFLINE
TOT TELEVISIE

Het houdt niet op

Van een item op tv tot publicaties in Metro en verschillende eigen pop up-restaurants door heel Nederland. Het merk Dudes & Dont's opent veel deuren. En daar maken de heren graag gebruik van. Tegenwoordig op een iets lager pitje, want klanten gaan altijd voor. Maar als het even mogelijk is, gaan ze graag de samenwerking aan. Richting Frankrijk vliegen om daar de nieuwste rosé van de Albert Heijn te proeven? Of naar de bronnen van Spa afreizen, in ruil voor een leuk videoverslag? Ze zijn de moeilijkste niet.

20.000

Maandelijkse bezoekers