Barneveld heeft alles!

Een aantal jaar geleden was de Barneveldse Middenstandsvereniging (BMV) op zoek naar een nieuwe centrummanager. Als marketingbureau leek ons dat een uitgelezen kans om ons winkelcentrum groter op de kaart te kunnen zetten. Ook de BMV vond dat een goed plan, al moest er dan wel één aanspreekpunt zijn. Intern waren we het er gelijk over eens: dat moest Sander worden.

Van grote, landelijke merken tot plaatselijke shops en gezellige horeca. Met ruim 150 winkels heeft Barneveld voor ieder wat wils. Wij Barnevelders weten dat inmiddels wel, maar de rest van Nederland niet. Nóg niet, als je het ons vraagt. Met Sander als centrummarketeer is dat slechts een kwestie van tijd.

Het kan allemaal

Samen met Jan en Kitty vormt Sander het centrummanagement. Namens de Barneveldse Middenstandsvereniging verspreiden zij de belofte Barneveld heeft alles! door heel Nederland. Voor ruim 10.000 bezoekers een onvergetelijke Candlelight Shopping organiseren? Nieuwe evenementen als de Modeweek lanceren? Op vrijdagavond meer mensen naar het centrum trekken met een singer-songwriter? Laat dat maar aan hun over.

VAN WEBSITE
TOT SOCIAL MEDIA
TOT DRUKWERK

Beste Middelgrote Binnenstad van Nederland

We hebben de laatste jaren een flinke inhaalslag gemaakt. Niet alleen qua aantal activiteiten die georganiseerd worden. Maar vooral ook op het gebied van marketing. Van een professionele website tot posters en een aantal zeer interactieve social media kanalen, het komt allemaal bij ons vandaan. We kozen voor een kleurrijke branding - want dat past bij het dorpse karakter en spreekt iedereen aan. Ook voor Barneveld geldt: je kunt nog zo'n geweldig winkelaanbod hebben, als niemand dat weet, blijft het stil in de winkelstraten.

Barneveld is in 2017 genomineerd voor Beste Middelgrote Binnenstad van Nederland.