Deze website maakt gebruik van cookies zodat we je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals je herkennen wanneer je terugkeert naar onze website en ons team helpen om te begrijpen welke delen van de website je het meest interessant en nuttig vindt.
Onze aanpak
Commercieel succes begint met de juiste strategie. Om succes te boeken moet je weten wie je bent, waar je in uitblinkt, hoe je dat uitstraalt en hoe je dat vertelt. Pas daarna is het tijd voor marketinginzet. Eerst denken, dan doen. Daarom beginnen we elke samenwerking vanuit een stabiele basis. We starten waar het voor jou nodig is.
Instapmoment 1: merkidentiteit en huisstijl
Durf op te vallen
De identiteit is het DNA van je bedrijf. Samen starten we in meerdere interactieve sessies vanuit een heldere visie en richting. Daardoor heb je precies in kaart wat je kracht is en hoe je die benut. En een kader voor hoe je jezelf promoot: bepalend voor de kleur en toon van je bedrijf. En het verschil tussen onderscheiden en grijze massa. Op basis van de identiteit werken we eerst meerdere moodboards uit, die we vervolgens vertalen in logo en huisstijl.
Instapmoment 2: webdevelopment
Meer dan een online visitekaartje
In onze ogen moet een bedrijfswebsite meetbaar resultaat opleveren: meer bezoek, meer offertes, meer bestellingen, meer afspraken en meer leads. Daarom bundelen we expertises. Onze webdesigners, webdevelopers, online marketeers en copywriters werken samen aan jouw online succes. Via een vaste werkwijze realiseren wij maatwerk websites.
Instapmoment 3: marketingplan en uitvoering
We love it when a plan comes together
Zie een marketingplan als het aanvalsplan: hoe ga je de markt veroveren die al overvol is? Door te zijn waar je klant zich bevindt. Op de manier die voor hem of haar relevant is. Door in te spelen op de reis die je klant maakt, de customer journey. Om zo te bereiken wat jij wilt. Maar dat gaat stap voor stap (zeker wanneer je bedrijf of product onbekend is). Soms moet je eerst een vraag creëren voordat je kunt verkopen. Zijn je klanten gericht op zoek, dan is het een ander verhaal. Hoe trigger je hen juist bij jou te kopen? Aan de hand van jouw bedrijfsdoelstellingen en beschikbaar budget stellen we een marketingplan op gericht op optimale conversie.
Daarna: jouw externe marketingafdeling
Laat het maar gebeuren
Het liefste werken we als jouw externe marketingafdeling. Strategie, plan en uitvoering in één. Zeg ons wat en wie je wilt bereiken, of ga met ons op zoek. Dan bedenken wij vervolgens het juiste plan. En we voeren het voor je uit. Hoe langer we samenwerken, hoe beter we elkaar kennen en hoe beter we samenwerken. Jij doet met je team waar je goed in bent, dan doen wij dat ook.