Thuis in Staal

Marktleider in stalen deuren

case thuis in staal

 

Het is een bekend verhaal: een bedrijf starten in je eigen garage en dat uitbouwen tot een succesvolle organisatie. Vanaf de eerste dag waren wij betrokken bij Thuis in staal. Wat ooit begon als één deur groeide uit tot ambachtelijke revolutie.

Services

Branding, copywriting, design, Google Advertising, social media, social advertising, website

 

Release

2015

Cijfers

  • 8000 bezoekers per maand
  • 5000+ views Instagram
  • Conversie-percentage 7%

 

Contactpersoon

Rick

Vanuit de garage

In de garage van eigenaar Aartjan ligt de basis van het succes. Toen nog bijna niemand een stalen deur gezien had, maakte hij ze al voor familie, vrienden, buren en zelfs de pakketbezorger. Hier lagen kansen. Dat was al snel duidelijk.

Groots handelen

Als marketingpartner sleutelden we vanaf de eerste dag aan de juiste strategie. Altijd vanuit de filosofie: wie groots wil worden, moet groots handelen. Kost even tijd, maar dan krijg je ook wat. Met de week groeide de vraag naar stalen deuren. En ook het budget. Via een crossmediale marketinginzet is Thuis in staal tegenwoordig landelijk zichtbaar. Op heel veel verschillende kanalen die stuk voor stuk op elkaar zijn afgestemd. Van samenwerkingen met ‘influencers’ als Miljuschka Witzenhauzen tot tientallen campagnes via Google Ads en diverse items bij RTL4. Je kunt er niet meer omheen.

Ambachtelijke revolutie

Zie je een stalen deur, dan is de kans vrij groot dat deze uit Barneveld komt. Inmiddels spreken we dan ook over een ambachtelijke revolutie in plaats van een hype. En het plafond is nog lang niet bereikt.

TIS-website-def

Samen met Thuis in Staal ontwikkelden we het Staalvol Wonen magazine, vol tips en inspiratie op het gebied van interieurtrends.

staalvol wonen magazine thuis in staal
Random cases