Lindenhaeghe Trainingen

Je moet blijven dromen

case lindenhaeghe trainingen

Successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Dat geldt zeker voor Lindenhaeghe. De beste financieel opleider van Nederland droomde van meer. Dat ging niet zonder slag of stoot.

Service

Copywriting, design,
marketingplan, social media

 

Release

2017

Cijfers

  • 36 verschillende trainingen
  • 5x de beste opleider van Nederland

 

Contactpersoon

Sander, Sjoerd

Tijd om te groeien

Lindenhaeghe kennen we al jarenlang als de beste financieel opleider van ons land. Jaarlijks helpt het instituut ruim 60.000 professionals hun leerplannen realiseren. Maar de ambities waren en zijn groter. Lindenhaeghe wil ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling de beste worden. Maar een nieuw concept heeft tijd nodig om te groeien. Je moet vooral niet te snel de handdoek in de ring gooien. Bij Lindenhaeghe begrepen ze gelukkig dat geduld een schone zaak is. Niet gek. De beste financieel opleider zijn is tenslotte geen garantie voor succes als je het over een andere boeg gooit.

klantcase lindenhaeghe trainingen

See, think,
do tot care

Samen bleven we strijden voor dat succes. Elke dag weer. De marketing zetten we in afgestemd op verschillende fasen van de customer journey. Van see, think, do tot care. Wat ooit begon met een marketingplan is doorgegroeid tot veel meer. Social media, blogs en e-papers om trainingen op de kaart te zetten. En ook steeds meer design: van banners, visuals tot beurswanden.

Wij vieren de mijlpalen

Van potentiële cursisten échte cursisten maken. Dat was het doel. Beetje bij beetje kwam er meer interesse. Samen vierden we mijlpalen. Eerst elke boeking, daarna elke volle training. Inmiddels zijn er wekelijks trainingen op diverse locaties door heel Nederland. Stuk voor stuk volgeboekt. En het trainingsaanbod groeit nog altijd.

Random cases